13.04

13.04
онлайн урок за розкладом

РМ Складання й розігрування діалогів – обговорень з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. 


Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та ін.)



Вітаю!!!  
Девізом нашого уроку сьогодні будуть слова  Сенеки:" Ми навчаємося не для школи, а для життя."

Як ви розумієте ці слова?
Хо такий СЕНЕКА?
Для чого вам потрібно вчитися? 
Що дає нам навчання?

Повторімо! Що таке діалог? Розділові знаки при діалозі за допомогою матеріалу підручника стор. 36-37 чи відеоматеріалами

Робота з чернеткою за одним з варіантів
1. оберіть тему, і складіть  діалог - обговорення (дискусія) на запропоновану тему «Навчання — шлях у щасливе майбутнє чи марнування часу?» відповідно до структури 14 реплік  та 3 основних моментів:
-мета, від якої під час дискусії не слід відхилятися
-регламент, якого слід дотримуватися, щоб встигнути досягнути поставленої мети
-підсумки, які необхідно підвести, щоб не втратити сенс самої дискусії.

ДОВІДКА.діалог - обговорення (дискусія), коли співрозмовники намагаються виробити певне рішення, дійти певних висновків. Такі діалоги є абсолютно спонтанними і можуть виникати на різноманітних конференціях, зустрічах тощо.
1,2 Привітання- привітання
3,4 Запитання – відповідь + повідомлення 
5,6 Повідомлення – повідомлення у відповідь + додаткове повідомлення 
7,8 Повідомлення – повідомлення у відповідь + запитання 
9,10 Запитання – відповідь  або  Повідомлення – запитання
11,12 Спонукання – згода / відмова  
13,14 прощання- прощання

2. діалог-домовленість відповідно до  структури 14 реплік з теми "Квітковий рай на клумбі класу" або "Оазис у наші класній кімнаті"
1,2 Привітання-привітання
3,4 Повідомлення – повідомлення
5,6,7,8 Запитання – відповідь
9,10 Повідомлення – відповідь
11,12 Повідомлення – повідомлення у відповідь + додаткове повідомлення
13,14 прощання- прощання

ДОВІДКА, Діалог-домовленість відбувається при вирішенні співрозмовниками питання про наміри, плани тощо. Це може бути діалог між двома друзями, однокласниками, двома вузько профільними спеціалістами різних галузей.
«Як вести діалог (офіційну й неофіційну розмову)
і дотримуватися вимог спілкування»
1. Дотримуватися теми й мети спілкування.
2. Під час спілкування не перебивати співрозмовника.
3. Будувати репліки так, щоб заохотити співрозмовника висловити власну думку.
4. Говорити конкретно, щоб не викликати двозначності у тлумаченні власних висловлювань (якщо це офіційна розмова).
5. Слухати зацікавлено й доброзичливо.
6. Дбати про те, щоб своїми висловлюваннями не образити співрозмовника.
7. Не вживати просторічної й емоційно-забарвленої лексики (під час офіційної розмови).
8. Дотримуватися етикетних норм і правил поведінки під час діалогу.


Запишіть, будь ласка, у робочий зошит, відступивши 2 рядки від попередньої роботи:

Тринадцяте квітня
Класна робота
Складання й розігрування діалогу-домовленості з відповідною аргументацією
або
Складання й розігрування діалогів – обговорень з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. 



Примітка. Під час оцінювання діалогу необхідно диференціювати репліки на розгорнуті (складаються з двох і більше речень) і нерозгорнуті (виражені одним реченням). Якщо репліки розгорнуті, то їх кількість зменшується. До вказаної кількості не зараховуються слова, що відносяться до мовленнєвого етикету (звертання, привітання, прощання тощо).
ПОВТОРІТЬ критерії оцінювання діалогу (натисність на посилання)

Домашнє завдання
Обов"язково: записати 1діалог у робочий зошит
повторити культура слова (підручник, правильно- неправильно), наголоси
Бажанням: створити тест з теми "Орфографія", "Розділові знаки у складному реченні", "Діалог. Цитата", повідомити вчителя про вибір теми тестування, розмістити на платформі, використавши ілюстративний матеріал

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дніпро! Увага батькам та учням 9-х класів!  Розклад відеоуроків для старшокласників. Онлайн-трансляцію ви зможете переглянути на Y...